V jesenskem času smo v skupini 2-3 let izvajali projekt z naslovom Moj medvedek v vrtcu. Izhajali smo iz pravljice o radodarnosti in prijateljstvu Čudežna skleda medu, ki govori o medvedu, kateri je imel skledo polno medu vendar je dolgo ni hotel deliti z drugimi, dokler si nekega dne ni premislil…Strokovne delavke smo vsebino pravljico predstavile na različne načine, med drugim tudi z lutkami in jo popestrile z glasbenimi instrumenti. Pravljica je bila dobra motivacija za številne spontane in vodene dejavnosti ki so sledile. Opazovali in prepoznavali smo medvede v knjigah, na slikah in fotografijah, ter kazali kje imajo ušesa, smrček, oči, tačke… Iz koščkov blaga smo ustvarili medveda in ga razstavili pred igralnico. V medvedjem kotičku smo sestavljali medvedka po delih, iskali pare in spoznavali barve. Medvedu Jaku smo s pomočjo odpadnega materiala naredili brlog in ga povabili na medvedji piknik. Pred zimo si je namreč moral nabrati veliko podkožne tolšče. Kljub temu, da smo ga naučili razločevati hrano na zdravo in nezdravo se je najedel sladkarij, tako da je moral nujno k zdravniku. Potolažili smo ga s petjem medvedjih pesmic. Od veselja da je ozdravel smo z njim zaplesali medvedji ples. Na sprehodu k bližnjemu čebelnjaku smo ugotovili, da čebele spijo in da ni medu. Čebelice in panj smo si zato izdelali kar iz jesenskega listja. Na srečo so nam med prinesli lokalni čebelarji tako da smo se v okviru tradicionalnega slovenskega zajtrka tudi z njim posladkali.
Domišljijska igra je v tem starostnem obdobju zelo pomembna, saj se otroci neprisiljeno napredujejo na govornem, socialnem in tudi ostalih področjih razvoja.
Zapis in foto: Melita Karas