V skupini »KRTKI« (4 5) smo v jesenskem času izvajali kar nekaj načrtovanih dejavnosti na prostem: ob vrtcu, doživljajskem parku, Gregorjevem Matičnjaku, polju, gozdu…
S sodelavko sva načrtovali in izvajali dejavnosti s področja narave, jih povezali z drugimi področji kurikuluma: gibanje, jezik, umetnost, matematika, družba.
Otroci so spoznavali značilnosti jeseni, se v gozdu igrali glasbene didaktične igre, opazovali vrste dreves, posebna drevesa, avtohtone vrste dreves, spoznavali bivališča živali v gozdu, jesenske barve listov, mešali različne snovi, slikali z zemljo, hodili na daljše pohode, likovno ustvarjali po opazovanju (pri šoli)…Seznanili so se s pravili v gozdu, z gozdnimi zakladi, jih prenašali v vrtec, kjer so se z njimi igrali, ustvarjali, peli, igrali, slikali in krasili naš vrtec. Ogledali so si ježka in deževnike, ki so nas obiskali kar na naši terasi.
Sodelovali smo z oddelki starejših skupin vrtca: ob Svetovnem dnevu glasbe, Svetovnem dnevu hoje, 1. jesenskem dnevu, Tednu otroka. V vrtcu so nas obiskale dijakinje gimnazije iz Ljutomera, kjer so se z nami igrale in spoznavale različne dejavnosti otrok v vrtcu. Skupina dijakinj se je družila tudi z nami v gozdu.
Narava in gozd sta učilnici na prostem, ki nam data neskončno možnosti za sprostitev, igro, raziskovanje, eksperimentiranje, medsebojno pomoč, učenje otrok od otrok.
Izlet v naravo bo dal otroku več kot nova igrača!






























Simona in Klavdija