V skupini 1-2 letnih otrok smo v mesecu maju, ki je bil letos še posebej vremensko muhast, izvedli projekt »Vreme in vremenski pojavi« z namenom, da otrokom ponudimo zanimive dejavnosti, ki bodo vzbudile radovednost in zanimanje za naravo. Preko raziskovanja, opazovanja in eksperimentiranja smo spoznavali pojme kot so: vroče kot sonce, mokro kot dež, pisano kot mavrica, hiter kot veter. Na vremenskem koledarju smo vsakodnevno beležili vremensko situacijo. S pomočjo slikovnih aplikacij in iger smo utrjevali vremenske simbole in pojave. Preko raziskovalne škatle, ki je med drugim vsebovala senzorične plastenke, dežne cevi in vetrne trakove, smo razvijali čutila, predvsem vid in sluh.
Spoznavali smo primernost oblačil v različnih vremenskih razmerah in se prijetno zabavali ko smo si jih nadeli.
Preko japonskega gledališča kamišibaj smo preko zgodbice Bor in Bina v dežju bogatili govor, preko govora pa tudi besedni zaklad. Spoznali smo nove pesmi in deklamacije na temo vremena, ter uživali v ritmu in melodiji. Ustvarili smo tudi nekaj likovnih izdelkov s katerimi smo si polepšali našo igralnico in garderobo.
Po končanem projektu ugotavljamo, da se otroci večkrat zazrejo skozi okno in naju spomnijo in da danes sije sonce.
Melita Karas, Dragica Koroša