Otroci skupine 2-3 let smo se v mesecu maju posvetili leposlovno- naravoslovni knjigi “Zelo lačna gosenica”. Skozi vsebino zgodbe smo uresničevali cilje iz vseh področij kurikuluma. Začeli smo ob neposrednem stiku z okoljem, kjer smo opazovali metulje in gosenice s pomočjo lupe. Spoznali smo nove naravoslovne pojme in se na drugačen način seznanili s preobrazbo gosenice. Temo smo povezali s celoletnim projektom Zdravje v vrtcu.
Kaj smo še počeli:
- Spoznavali smo funkcijo različnih virov literature (leksikoni, leporela, slikanice, zvočne knjige..)
- Pozorno poslušali pripovedovanje vsebine zgodbice Zelo lačna gosenica ob ilustracijah
- Seznanili smo se z novimi besedami in besednimi zvezami (buba – kokon, jajčece, mesečina, majhna/velika gosenica, drobna…)
- Opisovali (gosenico, sadje, zelenjavo…), pripovedovali, razlagali, spoznavali življenjski krog metulja
- Rokovali s ploskimi lutkami, si ogledali predstavo senčnih lutk
- Izdelali gosenice iz odpadne jajčne embalaže, plastelina
- Pomočnica Dragica nam je pripravila sadni krožnik v obliki gosenice in metuljev
- Izdelali smo si natikanko v obliki gosenice
- Se naučili pesmico Gosenica je lezla, jo spremljali na MIR in prikazali z gibi in kretnjami telesa
- Opazovali gosenice pod lupami, metulje na sprehodu po travniku
- Se učili štetja do 5 preko stenske aplikacije
- Spoznavali sadja, ga tipali, opisovali, okušali
- Sestavljali dele sadja v celoto, ga razvrščali glede na posamezne kriterije (barvo, velikost, obliko)
- Primerjali svojo prehrano s prehrano zelo lačne gosenice in ugotavljali ali se prehranjujemo zdravo
- Posnemali gibanje gosenice, jo izdelali s pomočjo okroglih blazin po katerih smo nato skakali
Tematski sklop smo zaključili z nastopom ob zaključku vrtca.
Zapis in foto: Melita Karas