V zadnjih sedmih letih je naš vrtec sodeloval v treh projektih Zavoda RS za šolstvo, in sicer smo bili implementacijski vrtec za področje bralne pismenosti in razvoja slovenščine, razvojni vrtec Slovenije v projektu Uvajanje formativnega spremljanja in inkluzivne paradigme v vrtcu, trenutno pa aktivno delamo na novi triletni razvojni nalogi z naslovom Vključujoča vrtec in šola – vključujoči fizični prostor.
Kurikulum (nacionalni dokument) usmerja vzgojitelja k sodobnim didaktičnim pristopom, hkrati pa mu dopušča veliko avtonomije, saj je zastavljen odprto. To pa pomeni tudi veliko odgovornost vzgojiteljic pri njegovem uresničevanju v praksi.
Ravnateljica OŠ in vrtca Križevci ga. Vasilija Stolnik zaposlene s svojim ravnanjem in vodenjem spodbuja k razvoju različnih kompetenc. Vsa leta strokovne delavce spodbuja, usmerja in je aktivno vključena v strokovno rast zaposlenih in podpira sodelovanje z Zavodom RS za šolstvo, dasledimo sodobnim pedagoškim spoznanjem pri zagotavljanju varnega in spodbudnega učnega okolja ter soudeleženosti in razvoju vsakega posameznika otroka.
Strokovni delavci v vzgojno-izobraževalni proces vključujemo glas otroka tako, da spodbujamo aktivno vlogo otrok, omogočamo učenje otrok od otrok, vključujemo otroke v proces načrtovanja, vrednotenja in samovrednotenja, otrokom omogočamo sprotne in kakovostne povratne informacije. Otroci so vključeni tudi v sooblikovanje fizičnega učnega prostora.
Fizični prostor v vrtcu z vso opremo in kadrom ni dovolj za kvalitetno institucionalno okolje, ampak je potrebno, da strokovni delavci omogočajo fleksibilnost in stimulativnost prostora znotraj ali zunaj vrtca glede na starost, individualne potrebe otrok, dela s celotno ali manjšo skupino. Velik poudarek v tem šolskem letu je bil, da smo sprotno zagotavljali spodbudno učno okolje, ki je omogočalo izhajanje tako iz načrtovanega vzgojiteljevega dela kakor tudi iz otrokovih pobud.
V našem kolektivu že nekaj let uspešno izvajamo kolegialne hospitacije, ki so ena od oblik sodelovanja med strokovnimi delavci, saj tako izboljšujemo svojo prakso s pomočjo opazovanja načrtovanega dela v drugih oddelkih vrtca in s pripravo dejavnosti, kjer si podajamo konstruktivne povratne informacije, ki omogočajo prenos dobre prakse in pripomorejo k strokovni rasti vsakega posameznika. Pomembna je vloga ravnateljice, ki spremlja pedagoško delo strokovnih delavcev. Ustrezno načrtovane in izpeljane hospitacije so pomemben dejavnik, ki spodbuja refleksijo, priložnost za kritično prijateljevanje in strokovni dialog.
Aktivno večletno vključevanje v projekte ZRSŠ je prispevalo k profesionalnemu razvoju strokovnih delavk in napredku vrtca Križevci na področju kvalitete izvajanja vzgojno-izobraževalnega dela, kjer se spodbuja enakovredno sobivanje otrok in se vsak otrok razvija, je viden, slišan, upoštevan in spoštovan.